Vraag & Antwoord

1. Kan ik ook een bestelling als kadootje naar een ander versturen?
Dat is zeker mogelijk, het is altijd leuk om iemand anders te verrassen! Vul bij factuuradres je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij verzendadres en/of tevens in het opmerkingsveld. Dan zorgen wij ervoor dat de ontvanger zijn kadootje thuisbezorgd krijgt en het feestelijk ingepakt is. Indien je er een persoonlijke bericht aan toe wilt voegen, kan je in het opmerkingsveld een boodschap schrijven zodat wij die erbij kunnendoen.

2. Hoe berekenen jullie de verzendkosten?
Aan de hand van de tarieven van Post NL.

3. Wat is de levertijd van mijn bestelling? 
We streven ernaar je bestelling binnen 1-3 werkdagen te verzenden indien voorradig. 

Bestel je gepersonaliseerde  artikelen? Dan kan hier een afwijkende levertijd voor gelden. Informeer alvorens bestellen voor de actuele levertijd. We proberen het binnen 15 werkdagen te versturen.

4. Ik heb een klacht, wat moet ik doen? 
Ben je ergens niet tevreden over? We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ablabla.nl

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Staat je vraag of antwoord er niet bij, kan je altijd contact met ons opnemen via Info@ablabla.nl

© 2018 - 2024 Ablabla | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel